Wednesday 7 November 2012

Dimarahi Cikgu

Hai, assalamualaikum semua,, hee,,,tajuk dimarahi cikgu...ermm...bukan apa pun pelajar sekolah, biasalah nakal cket...perkara ni berlaku tahun lepas...saje terengat, nak tergelak pun ada sebenarnya. Saya buat satu kerjaan yg kurang cerdik sebenarnya...tetapi sekadar nak lepass stresss...maklumlahh tahun peperiksaan thun lepas...xtahu la tahun depan SPM saya buat apa plak...hehe...apa salah saya...saya memanjat bangunan tangki air sekolah dgn rakan2 saya...sebenarnya dah byak kali saya buat, cuma sekali tu ternampak oleh cikgu...iaitu Ustaaz Ahmed...huhu...benda ni berlaku masa perkampungan utk pelajar PMR tahun lepas.Waktu riadah, saya riadah dgn panjat tangki air haha...masa duk kat puuncak tuu sempat la jgak snap pic...tgklah..hihi




Adegan yg berlaku semasa ustaz tahu...

ustz : Adib.!, turun...hey adib, adib kat atas tu turun~~~~~
saya: Telan air liur turun dgn muka yg takot

sampai kat bawah...ustz pun ckap
Ustz: hey awak ni, nak riadah jgn riadah kat sini, riadah padey...mula jgn naik goni, g padey...deh?
saya: Baik Ustz.!

*hehe...terengt lagi...dahla depan org...malu siot...ngeh3...but its a memory so it is golden to me...hhuu :)))

No comments:

Post a Comment