Friday 26 October 2012

Looxcie


Looxcie adalah kamera ~ $ 200 di dalam telinga anda, yang kemudiannya merekodkan semua yang anda lihat, mengikut penglihatan anda. Boleh direkodkan beberapa jam, dan jika anda melihat apa-apa yang menarik, anda klik butang dan mempunyai 30 saat terakhir yang disimpan dan dikongsi di YouTube dan rangkaian lain. Untuk menguruskan kamera dan melihat klip anda dpt memuat turun aplikasi ke telefon Android seperti Google Nexus.




Alat ini yang sangat menarik (walaupun dengan nama yang boleh menjadi lebih mudah untuk mengeja). Selalunya apabila anda keluar kamera
a) perkara yang anda ternampak sudah lebih,
b) orang tiba-tiba mengambil "kamera video rasmi" postur,
benar-benar mengubah apa yang mereka hanya melakukan (dan bayi hanya boleh merebut kamera dan berhenti apa yang mereka telah lakukan). Walaupun dengan Looxcie sesetengah orang masih boleh meminta anda apa di telinga anda, tetapi kerana ia kelihatan sedikit seperti alat pendengar telefon bimbit (sememangnya anda juga boleh menggunakan ia sebagai itu) mungkin mereka tidak akan bertanya, atau menyesuaikan tingkah laku mereka. Sesetengah mungkin berfikir ia kelihatan dorky, tetapi seperti kata pepatah, "tiada siapa yang boleh membuat anda berasa rendah diri tanpa kebenaran anda."

No comments:

Post a Comment